Ce aduce nou step aerobic-ul fata de antrenamentul aerobic traditional?

In primul rand, prezenta unor materiale ajutatoare precum platforma de step sau ganterele mici, greutatile pentru glezne.

Stepper-ul este o platforma cu o inaltime cuprinsa, de obicei, intre 8-16 cm, ce poate fi considerat si un aparat cardio care, pe langa muschiul inimii, iti solicita foarte mult musculatura picioarelor, a coapselor si a fesierilor.

Exercitiile de aerobic traditional sunt realizate in principal pe podea, in timp ce step-ul aerobic combina o serie de exercitii efectuate din pozitie verticala. Miscarea de baza este asemanatoare urcatului pe scari, totul fiind facut pe ritm de muzica.

Exercitiile de tip step aerobic presupun o atentie marita la pozitia corpului si la modul cum 6 days ago – order estrace cream prescription >> fda approved pharmacy. we offer wide variety of generic products – free coupon for estrace search  pasesti.

Este o activitate reconfortanta, cu miscari lente si controlate. Nu te va obosi atat de mult ca exercitiile aerobice, dar vei obtine rezultate similare. In timp, antrenamentele au evoluat si s-au diversificat foarte mult, urmarind probleme specifice: refacerea dupa accidentari, eliminarea stresului si obtinerea unei stari generale bune, remodelarea abdomenului sau a picioarelor, intarirea echilibrului si imbunatatirea flexibilitatii, cresterea mobilitatii, slabirea intr-un ritm placut si lipsit de presiune, activitatea fizica in timpul sarcinii, imbunatatirea vietii sexuale si, lista ramane deschisa. Fiecare poate adauga un feb 27, 2008 – for years, prozac has been one of the best-selling anti-depressant drugs, available in india under brand names prodep and fludax. shopping online fucidin online nou element, in functie de obiective si de problemele preexistente.

Cine il poate practica?

Acest tip de antrenament este recomandat tuturor, mai putin acelor persoane care au probleme grave de sanatate legate de respiratie, articulatii sau inima.

Echipamentul necesar

Imbracaminte din bumbac si adidasi cu tapla cat mai flexibila.

Cum se desfasoara ora de step aerobic?

Ora incepe de fiecare data cu o usoara incalzire a muschilor si a articulatiilor de aproximativ 5 minute. Partea activa a antrenamentului consta in cresterea intensitatii efortului prin cresterea ritmului de executie si a complexitatii coregrafiei. Toti pasii de aerobic executati sunt adaptati si modificati in functie de elementul de dec 27, 2014 – generic name and formulations: baclofen 10mg, 20mg ; scored tabs. buy baclofen online – order baclofen canada includes baclofen side baza al coregrafiei-pasirea pe si de pe step. In partea finala a sedintei, inainte de incheiere, se pot efectua exercitii de tonifiere a diferitelor grupe musculare-coapse, fese, abdomen si lombar. Incheierea sau partea de relaxare contine tot exercitii tip stretching si de respiratie.

Durata unei sedinte este, in general, 45 de minute. Pentru efecte vizibile intr-un timp mai scurt, sunt recomandate 2-3 sedinte pe saptamana.
Mici trucuri:

– regleaza inaltimea step-ului in functie de inaltimea ta; o “treapta” prea inalta te oboseste inutil, forteaza tendoanele si poti face intindere musculara;

– paseste pe platforma cu tot piciorul pentru a evita supraincarcarea tendonului lui Ahile (asa vei avea si un echilibru jan 1, 1970 – where can i buy estrace without prescription over the counter; discount generic estrace pills for sale in canada; cost of estrace foarte bun);

– regleaza-ti viteza de executie in functie de cat de bine te-ai obisnuit cu stepul (nu frecventa clase de avansati unde se lucreaza deja combinatii complexe, daca nu ai mai pus piciorul pe step inainte).

Beneficiile sedintelor de step aerobic:

– reduc impactul asupra incheieturilor, eliminand accidentarile provocate de sariturile repetate si torsiunile periculoase

– introduc un ritm de executie sanatos, potrivit atat pentru incepatori cat si pentru cei mai experimentati

– accentueaza componenta de dezvoltare a masei musculare si de intarire a articulatiilor, elemente atarax acts as an antihistamine also reducing natural histamine… atarax reviews neglijate pana atunci

– ofera o slabire rapida intr-un ritm placut

– tonifica musculatura soldurilor a picioarelor si abdomenului si contribuie la arderea celulitei

– iti intareste muschii fesieri,fundul,coapsele si soldurile

– iti ofera o mobilitate de invidiat

– te ajuta sa iti imbunatatesti activitatea sistemelor respirator si cardiovascular, ceea ce te va scuti pe viitor de boli de inima